onsdag 26 augusti 2009

I´m back!


Hej allihop!!

Ja, en stor anledning till mitt "antibloggberoende" tror jag har berott på designen jag hade innan. Jag var såå trött på den å orka inte be nån annan fixa me den heller. Å jag är inte den som kan med sånt eller ens orkar lära mej, för tycker inte det är så kul att pilla med massa koder å grejer. Så därför kom ja på den briljanta ideén att byta plattform (?) helt och så hitta ja de här istället! Å de visa sej vara mkt bättre å lättare för mej =) så va tycks?
Kommer nog greja me den allt eftersom men e rätt nöjd nu me...

Så ni som fortfarande hänger me mej trots ett par månaders frånvaro typ, så e ja glad för de!
Tanken e väl iaf att ja ska försöka komma igång med bloggandet lite igen...blir kanske inte lika ofta som förr, men då och då, som tidsfördriv för de tror ja att ja kommer känna kan va kul såhär på kvällarna å så. För det är ju faktiskt skoj ändå =)

Nu ska ja läsa en bok (kan nämna att efter Kinaresan har ja istället för bloggen kommit in i ett läsa-bok-beroende, vilket ja längtat efter!)

/Katie*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar