tisdag 8 september 2009

YES!



Äntligen är Idol igång igen!!
De är verkligen ett av mina favoritprogram (som inte är serie) på TV!
Ja kan varken sjunga eller spela nåt instrument men jag ÄLSKAR musik å allt som har med de att göra! Å ja tycker väl åtminstone att ja kan höra om en person kan sjunga eller ej hehe!
Så de här blir intressant, ser fram emot att hitta nån bra rocker favorit=)

Annars har min dag vart sådär...skolan va de la inget fel på, men mig. Har haft en ihållande huvudvärk så ja vet inte vart ja ska ta vägen...å den sitter i än. Så de har vart sjukt jobbigt på eftermiddan om inte annat...men men..blir la bättre imorn. Så de har vart gött å inte träna idag iaf.


Bjuder på en gudomlig bild på lille Erik istället!


Åh va ja vill träffa han nu! =)


Ne nu ska ja smaka av mina nybakade kärleksmums å kolla vidare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar