tisdag 15 december 2009

Äh, va fan


Känner att de har vart en del negativt å väldigt mkt önsketänkande å längtande de senaste i bloggen. Inget fel me de för ja skriver ju de ja känner för tillfället.

MEN, de finns så mkt värre saker å de e inte synd om mej:


  • Jag är frisk, tränar å mår bra

  • Mina nära å kära är friska

  • Jag kämpar på i skolan trots en massa motgångar, tänker inte ge upp

  • Exjobbet e så gott som spikat

  • De har vart en tuff andra halva av hösten, men vi har hunnit med både precis på och INNAN deadline

  • Jag har en underbar pojkvän, världens bästa vänner å två fantastiska familjer som ja älskar över allt

Så varför ska man klaga egentligen? Men vi e ju sånna...de man inte har/kan få vill man ha, å man blir ändå aldrig nöjd. Jag hatar de egentligen...att vi svennar e så onöjda å bortskämda å alltid ska va bättre än andra.

Ja ska försöka njuta denna julen å nyår å bara va nöjd över den lilla ledighet ja får. De som e gjort e gjort... å de ja har gjort, har ja gjort så gott ja kunnat. Punk.


1 kommentar: