onsdag 27 januari 2010

Gööött!!

Äntligen är de 7.5 poängen ur vägen! Sååå gött, nu kan ja släppa de å koncentrera mej på matten till 110%!
Har firat med lite lösgodis för de kände ja mej värd efter 8,5h plugg i skolan å en plasmagivning hehe! De känns bra just nu! De behövde jag!

Kollat in Robinson också, guud va spännande de börjar bli =) Vem som helst kan verkligen vinna de spelet!
Jag har följt hela säsongen å bara missat ett avsnitt men ändå har jag ingen favorit direkt...finns så många värdiga vinnare iår plus att de verkar va ett så gött gäng!
De har inte vart några direkta intriger, lite småtjafs osv såklart men inte som de har varit andra säsonger med personer som verkligen inte tål varann.
De gör de ju ännu mer lockande till å va me sj haha! Nej ja vet, galen tanke men hade vart grymt kul. Tror ja skulle klara mej rätt bra, förutom svältandet då. :P (vilket e den största delen)
Ne men de ska bli spännande å se vem som koras som årets Robinson på lördag =)

Nu ska ja läsa lite "Snabba cash".....

/K*

1 kommentar:

  1. Jag skulle firat med mycket godis ;)

    Får jag långa snabba cash när du är klar?

    SvaraRadera