torsdag 21 januari 2010

Torsdag

Nu har ja bokat en biljett hem imorn...ska hem å fira min bror å sen en sväng till far =)
Få träffa den här goingen också e inte fel!! Längtar!

Kan lätt erkänna att de känns sådär kul att åka hem te MLD när man vet att de man åkte hem för förut inte är där nu. Bo hos mor, sova i Min säng som ja inte sovit i sen 2007...

Men de går de me! Får ju träffa min familj å de vill ja såklart också göra! Kommer bli lite färre nu framöver så lika bra å passa på nu.


På andra sidan jorden, på andra sidan stan.

Finns ingenting att göra jag har sovit hela da´n.

För mycket tid att tänka på allt jag ser hos dig, jag vet att det går över men de e lika svårt för mig.

Ps. de har blitt ett tillskott i "gänget" i form av en liten kille =) Grattis!

/K*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar