tisdag 16 februari 2010

Cancún, Mexico...

...Västindien eller Indonesien.



Ja längtar så nedrans mycke efter en resa nu!
Jag ääääär tröööött påååå att pluggaaaa!

Just i detta nu skulle ja ge mycket för att få komma iväg nånstans...
Jag vill uppleva saker, lära mej om länders kultur, mat å språk. Ligga på en solstol med fötterna i den varma sanden å en drink i handen å bara må gött. Flyta runt på en madrass i de klarblåa havet. Känna att man inte har några måsten utan man tar dagen som den kommer. Vara omringad av goa vänner, ta en kväll på nån club å festa loss. Gå på nån liten marknad med massa krimskrams. Ligga å steka å bli brun. Testa nån ny maträtt. Snorkla. Surfa....ja allt som inte har med Sverige å göra. 2 - 4 veckor i nåt varmt gött land med solgaranti, där man kan riktigt koppla av å vila upp sej å glömma Landet Falukorv.

Har ja inte kommit iväg innan år 2011 är slut, blir jag besviken. Detta året är ju ingen idé å ens drömma om. Meeen...jag e ju van vid att vänta...trots att jag har ett kort tålamod.
Vem vill me?

*nyp i armen*
Katta; tillbaks till disken å köttbullsstekandet....

4 kommentarer:

  1. Uhh, jag vill med!

    Men icke, jag får fortsätta sy gardiner... :)

    Puss&Kram, hoppas allt är bra med dig!

    SvaraRadera
  2. ja vill me!!!du får se framemot våran resa vi prata om om si så där 3 år, fast vi kan ju iofs åka innan de med;)

    SvaraRadera
  3. haha ja DEN ser ja fram emot =) Å ja räknar me den me! Men hoppas ändå komma iväg innan dess... hehe!

    SvaraRadera
  4. o cancun har min kompis vart i..hon va i mexico nästan 3 månader:P

    Gött med resa..men du slutar skolan i juni va?
    Hoppas du får jobb så du kan spara:P

    SvaraRadera