måndag 8 februari 2010

Ok, ja har ändrat mej...



Trodde aldrig jag skulle säga de men: jag vill ha en iphone!
Efter att ha känt å grejat me en live känns de inte mer än rätt =)
Älskar tekniska prylar, men samtidigt vet ja att ja e sån som typ bara skickar sms å ringer på mobilen..å lyssnar på musik.. så tror eg inte de e nåt stort behov från min sida.
Skulle troligen inte orka, kunna eller ens bry mej å engagera mej i alla finesser å grejer som finns på den...Eller?
Ja, vem vet, om ett år eller så när min e tråkig...kanske...




2 kommentarer:

  1. jag tycker du ska ordna en ;)
    Den roligaste mobilen ever, inte alls svår!
    Kika på webb tv...lr youtube o surfa medans man åker tåg..utan o bröta med en dator- supersmidigt! nackdelen är att man inte kan ha fler aplikationer öppe samtidigt.. men lyssna på musik o surfa e ganska gött.
    Jag bet 500kr/mån o då 24mån abb... ingår fri surf!

    SvaraRadera
  2. inboxade dig på facebook...såg att 3 har 499kr erbjudandet men deras samtalskostnader ligger lite högre än telenor..därför ja valde telenor..

    SvaraRadera