måndag 29 mars 2010

...

Jag ser din rygg från taxin
fast jag vet att du har flytt
från det kalla tysta landet
jag stampar torkarbladens rytm
Och jag minns ingenting som hände
men jag kallsvettas ändå
VM i att hålla färgen
tyck synd om mej jag är ensammast i Sverige
Och det har varit en lång lång natt
men jag är glad att mina tårar
är behärskade och lugna



Mycket Kent nu, men de talar så bra för hur jag känner.
De funkar i alla lägen å hjälper mej på nåt sätt att gå igenom vissa perioder i livet.

2 kommentarer:

  1. Be strong katta, du klarar de här även om de känns tungt så kommer en ljusare tid som småningom! puss carro
    (finns ju bara några hundra meter bort/sms/msn/fb om de är nåt) o bra gjort med löpningen förut ;)

    SvaraRadera
  2. Kent är bra, även om jag gillar "gamla Kent" mer.
    Kul att du bloggat på..du kanske itne hade så lång bloggpaus?
    ha de gott o kämpa på de sista med studierna, du kommer klara det!

    SvaraRadera