lördag 17 april 2010

Dagen D!

Ok, klockan e snart halv tolv på en lördag men jag är innerst inne dyngtrött.
Ville bara säga:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA FY FAN VA JA E BRA!

Rätt ut sagt! Asså ja e så himla stolt, nöjd, glad å lycklig just nu!
(ja måste få skryta lite)
Ja klarade matte II tentan! Vilket innebär ALDRIG MER TENTA!! =)
De där va alltså min sista tenta, SISTA på hela min utbildning!? Ja kan då inte fatta de.
De va en tenta ja bövat för, å väntat 2 veckor på att få svar på, i tron om att de blir omtenta med största sannolikhet....men de blev de inte! =) 2 ynka, men ack så fina poängs marginal.
Åhh, nu kan ja verkligen se ljuset i tunneln på riktigt, de har vart som en sten i bröstet fram tills nu!
Ja ska gå i mål å de kommer jag göra med huvudet högt! =)

Åh exjobbet knallar på...bundit mer kontakter idag, träffat å lyssnat på Annette Norberg bl.a, klämt på en tvättäkta OS-guldmedalj å allt känns faktiskt väldigt bra just nu! Vi e på G å nu ska vi köra på så vi också blir klara te juni! Ja iaf innan juni e slut...that´s it.

Ställde klockan imorse å ska ställa klockan imorn, då blire till att heja på ÄNGLARNA i Götet ;)
Kommer bli kanoners!

Men just nu skiter ja i att denna helgen blir utan sovmorgon för ja e så himla glaaaaaaaad!!! Frågan e om ja ens kommer kunna somna?
=)

Gonatt iaf!

/Glad*

3 kommentarer:

  1. Hej, you go girl! Så jävla bra!!!!

    SvaraRadera
  2. Men gud Grattis katie! Så himla värd är du detta!puss på dig!

    SvaraRadera
  3. GRATTIS GRATTIS tillbaka måste jag säga, underbart!!!!!!
    Måste fråga vad är de för exjobb? måste missat vart du jobbar.. kram

    SvaraRadera