tisdag 20 april 2010

Mål


Jag e trött, mätt å nöjd.
1 h va ja ute å sprang förut. Så länge har ja inte vart ute....jaa nån gång kanske?
Kanske kan bli nåt av Stadsloppet ändå ;) Vore skoj me ett sånt mål.
Men ska ja klara milen under 60 min så får ja allt köra på nu! Men de kändes bra, förutom kramp i vaderna ett tag men jag orkade så de e väl bara å öva å öva!
Ni hejar väl på mej isåf?
En stor del av nöjet med att träna är känslan efteråt. När man känner sej så trött så man bara vill slänga sej ner på golvet å dö. Å just nu e mina ben såå trötta så nu ska ja inte röra mej ur fläcken här.. å med 3 våfflor mättare så känns de som ja skulle kunna somna på stört. (Ja, jag belöna mej me de, kör på plus minus noll taktiken ja;) )
Uppför den sista långa, sega backen peppar jag med den här!!
En av deras bästa låtar, som inte ens har spelats in på riktigt utan bara finns som live-version.
Tänk när man fick höra den för första ggn, live på Zinkensdamm IP sommaren 2008, å alla i publiken för en gångs skull va helt tysta för ingen kunde texten ;)

2 kommentarer:

  1. usch ja får också kramp i vaderna när jag springer, jöbbigt. Skönt efteråt:)
    Spännande jobb de verkar vara.. läste i ttela att några på högskolan hade gjort en likvärdig sak fast de hade kollat upp hur handikappsvänlig trollhättan som stad är..
    Hur länge ska du jobba med detta? Fränt äre iaf, o värt att jobba med:D

    SvaraRadera
  2. lycka till med arbetet, hoppas ni hinner! intressant o se hur resultatet blev sen :D

    SvaraRadera