tisdag 27 april 2010

Snopen av Snoken



Jag höll på å skita ner mej när ja fick syn på ingen mindre än SNOKEN på min skogspromenad förut!!
Shiet va ja hoppa till av förvåning å tusan va äckliga dom är!
Uuuuhhh....fick rysningar rent ut sagt.
Kommer helt klart va mer uppmärksam längs DEN vägen hädanefter.

Men nåt som e kul å se är när äldre män/kvinnor kommer och går med stavar, joggar eller bara går som ett par å njuter av livet. Jag gillar att se att äldre, ca 50+ motionerar... sånt blir jag glad av! =) Jag ska också blir sån, som min mor, som kommer träna så länge kroppen orkar.


Nu måste ja fixa nåt käk....ciao!

/K*

2 kommentarer:

  1. Själv "sprang jag på" ett rådjur på min lilla tur, vet inte vem som skrämde vem mest!! Vi sprang därifrån lika fort bägge två:) Men ormar är ju sjukt mycket läskigare...

    Puss<3

    SvaraRadera
  2. Tänk vilken fin sommar det hade blivit om det kommit ett litet pengaregn sådär i slutet av maj, då lovar jag att aldrig mer gnälla över nått för resten av mitt liv:D

    Snart har vi ett gästrum, så du får komma hit och sova med oss;) Nae, skämtåsido, jag förstår hur du tänker och jag hoppas att du kommer få en fantastisk sommar ändå och att vi kan umgås MYCKET!!!

    SvaraRadera