söndag 30 maj 2010

Fantastiskt!




Äntligen e de sol när jag har tid att sola =)
Spenderat i princip hela eftermiddagen på min balkong, läst ut Mia Skäringers bok (som förövrigt ALLA borde läsa), börjat på en ny bok å nu e ja sådär trött, slö å med småhuvudvärk man kan få efter en dag på stranden.
Fan va gött!!


Bakat bröd har jag hunnit med också, å ja tror för en gångs skull att de blev bra! Bröd e inte min starka sida men de smaka gött iaf!



Nu längtar jag bara desto mer till en riktig dag på stranden, med picknicken, solkrämsdoften, grillen, radion, vinet, glassen, korsordstidningen, sanden, vattnet å vännerna!


Ge mig Looooooooooov å en fantastisk sommar!



Men nu måste ja piggna till, skall på ett svettigt styrkepass snart!


Phu, stressig dag. ;)





/K*

1 kommentar:

  1. Tack tjejen =) Jaaa på söndag ses vi! Hoppas allt är bra med dig.. Puss o kram

    SvaraRadera