tisdag 4 maj 2010

I did it!

Jag e så himla nöjd! =)
Jag klarade milen idag!! Inte så stort kanske vissa tänker men de är det för mig!
Å de kändes faktiskt bra nästintill hela vägen!
Va en del blåst å krampkänningar i början men det gav med sej.
Snabbt gick de inte å fel sprang ja, men träning ger färdighet som man säger.
Jo, kommer nog känna i höger höft/ljumske imorn...antog ja spände mej på nåt knas sätt.

Nu kanske man ska anmäla sej ändå.....för jag vet att jag kommer klara de, såvida man inte stukar foten, skavsår, kramper eller andra olägenheter uppstår!
Jag har ju ändå de som mål. Men jag har en tid att klara så: öva, öva!

Ingenting e omöjligt!

Wish me luck! =)

3 kommentarer:

  1. Bra gjort !! =) o du är lite envis så kommer du fixa de galant, ja tror på dig !! :D
    Puss !

    SvaraRadera
  2. De va bra gjort! Ja är då imponerad;)

    SvaraRadera
  3. Bra jobbat Katta! Se nu till att anmäla dig och LYCKA TILL! Kram Marie

    SvaraRadera