torsdag 24 juni 2010

En plats i solen - 4 plus!



Fy tusan! Inatt drömde jag att kents nya album till stor del va en coverplatta! Med svenska sommarlåtar å typiska trubadurdängor.
Fan va besviken jag blev: "Men åååh de e därför de släppte den så snabbt. Jag som sett fram emot den så mkt. De va inte likt dom!"
MEN nu vet jag som tur e att de inte e så =) Den fick 4 plus i aftonbladet och skall, om allt går som det ska, dimpa ner i min brevlåda på onsdag! Lycka!!!!!!!!

Idag är det 1 år sen Michael Jackson dog också. Sorgligt de där...såg hans film elle va de va här om kvällen, This is it. Å jag kan säga att jag skulle kunna betala oändligt mkt för att få se den konserten! Vilken man asså! Visst, han hade mkt knas för sej emellanåt men han kunde sin grej å visste va han gjorde!


Ne nu önskar jag alla, igen, en glad midsommar!!! =)
För mig blir det sillunch, traditionellt midsommarfirande i Brunnsparken, middag med vänner å fest!

/K*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar