tisdag 24 augusti 2010

Hang With Me

Igår vare som i princip vilken sommardag som helst.
Idag e de regn å snålblåst som gäller!
Ajjemen, här i Svea har vi drastiska väderförändringar.
Sicken tur att jag har ett par nya stövlar som e dyngsköna då ;)



Men de e väl gött att hösten e på väg ändå...att komma in i rutinerna igen e guld värt faktiskt.
Igår kom jag upp i en puls på cirka 747 å idag svettades jag som en gris. Jo, träna e underbart!
Nu e de bara å köra på i samma takt...måste hinna packa å flytta å greja också...aja...jag är igång iaf så nu kör vi hörrni!

Funderar fortfarande på vad mitt mål med träningen ska va denna gång. Nej jag pallar inte med att "5 kg ska bort" grejen, även om de stämmer. Nej, jag vill ha ett mål, nåt ja ska klara av. Som ett lopp jag hade i juni tex. Men en mil, de e gjort nu. Nog för att de va tufft nog. Men nu vill jag ha nåt annat att bita i...har en sjuk idé men den får jag bannemej suga på ett tag till...krävs en hel del planering å även lite pengar till de. Och framförallt: TID!

Nåt annat som verkligen får de att kännas som att hösten e här e att alla TV-program börjar igen. Det bokstavligt talat öser ner premiärer!
Hur kul e de inte med Rena Rama Rolf tex =) Haha, herregud, va de såååå längesen?
Fångarna på fortet en annan favorit (hur lyckas Gunde å Agneta hålla sej lika snygga år efter år?), Halv åtta hos mej, Idol, Fredrik å Filips nya satsning man inte får missa, Såld på hus, Time out...men frågan är: när börjar Grey´s å True Blood??!!

Aja....gött meningslöst inlägg de här. Nu ska ja på tal om de, se Fångarna på fortet!

Hajj hajj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar