tisdag 17 augusti 2010

Nu har jag landat!



Kändes lite lagom vemodigt att åka upp idag faktiskt.
Tebaks med packning för en ca 4 veckors vistelse och för att sen inte veta ett smack vad som väntar därefter.
men de ska bli sjukt gött att börja om på nåt nytt sen. Starta om.

Dessa drygt 8 veckor jag spenderat hemmavid har bara flugit förbi! Usch...midsommar och den fina värmen under Peace&Love känns som ett sekel sen!
Så nu e alltså den här sommaren över?
Fan. Vi är inte färdiga med varann ju! Jag längtar redan efter nästa. Jo, de e sant.
Ååååh...hela augusti har vart kasst väder ju å min solbränna försvann väl nån gång i juli.
MEN, jag ska inte klaga. Haft en grymt kul å fin sommar överlag och med bra väder då de verkligen har spelat roll! =) Massa fina minnen och äventyr som jag kommer leva på länge, långt in på hösten på. Vissa föralltid!

Hittade ett par sandaler jag köpte tidigt i våras (?) som ja glömde kvar i lägenheten. Kul. Nu måste jag ju använda dom även om de e kallt ute "bara för att". Surt värre men de ska nog gå. Om inte annat har jag ett par nya skor nästa år. =)

Lite gött e de iaf å bo själv nu ett tag. Göra allt på mina villkor å bara göra de ja känner för, när jag känner fört.
Hade tänkt att komma igång med träningen denna veckan, på allvar. Men tji fick jag.
Halsen/rösten är prio ett nu så jag får satsa på nästa vecka istället. Jäklar vad jag har längtat efter att komma igång!


/K*

1 kommentar:

  1. oh skrev ett långt inlägg som försvann :S men de börjar den 23e på måndag alltså..klicka på "full post" så kan du läsa hela inlägget:)
    lycka till med jobbsök o annat i höst nu. Tuff bransch? *noll koll*

    SvaraRadera