torsdag 5 augusti 2010

Okej...

..nu fick ja sådär "dåligt samvete". Ni vet, som man kan få om man vart på krogen eller nåt å så skickar man nåt sms/alternativ ringer på natten till nån person som man tycker för tillfället är en JÄÄÄÄTTEBRA IDÈ!! =)
Sen när man vaknar dagen efter så tänker man: "Men ååååh..varför skulle ja göra de. Pinsamt!!"
Typ.
Ja skrev inte för å få medlidande, verkligen inte. Men tack för era fina kommentarer, de va nog de som gjorde mej på bättre humör! Jag gillar er.

För idag..eller redan igår eftermiddag hade ja typ förträngt de!
Hade en mycket mysig å trevlig kväll med fina vänner! =)
Herregud, ja e inte ens färdig me skolan helt än..å hur länge har ja sökt jobb? 4 månader typ...de finns de som söker 1 år...3 år... 5 år?!
Shit, de e ingen paniiiik ju.
Jag har tak över huvudet å nån partner behöver jag inte för tillfället. JAG klarar mig fint själv, nu e de karriären som ska säkras i första hand ;)
Denna sommaren har vart en av de bästa på länge, å än e inte festligheterna slut!
På lördag e de Gebege som gäller!

Nu ska ja ut å springa i regnet, för de e så jäkla sköjj!!!

/Hej från Optimisten

1 kommentar:

  1. Jag har all tid i världen när du kommer och hälsar på! Jobbar på dagarna men är ledig på kvällarna så vi bör absolut ses. Får höra med Fridolss100 också :) // Anna

    SvaraRadera