fredag 17 september 2010

De e´mö´ nu!

Central Park - en vacker dag ska jag dit!

Ok, jag börjar bli lite nervös eller nåt...fan va tiden går fort då, även fast jag inte har nån skola eller jobb att gå till just nu så har den här veckan bara rusat förbi! Massa smågrejer hela tiden som måste göras, bokas, planeras, fixas, köpas...å nästa vecka kommer nog gå lika fort! Tandläkare, frisör, träffa vänner, packa, träna, förhoppningsvis köpa soffa, gå på introduktion på jobbet på fredag å sen, sist men inte minst: Examenshögtiden på lördag!! =)
Å på söndag åker jag till GBG! Gött pirrigt!

Idag ska jag iaf gå å rösta! (Tackar för debatten igår, nu vet jag helt säkert men fan va svårt 1)
Sen ska ja å mor kolla på soffa (fan va svårt 2) å imorn drar jag till Karlstad för ett träffa ett gäng klassisar å festa loss! DET ser jag fram emot =)


Trevlig helg på er!

/K*

2 kommentarer:

  1. IIih mer bloggning från dig framöver Katta!! Jag vill veta aaaaaallt om nya jobbet, lägenhet, Göteborg, arbetskamrater, pöjker, musik .. ALLT ;) .. Kramar // Anna

    SvaraRadera
  2. Anna, ja lööööver dej att ja ska försöka bli bättre framöver, måste bara komma iordning me allt...SEN kan ja börja dela me mej igen! =)

    SvaraRadera