tisdag 5 oktober 2010

körigt

Ok, de där med att jobba har visat sig ta mer tid än jag trott. (Säger ja så här 1,5 vecka efter start).
Jag hinner knappt sätta på TV:n på dan. Men tur va väl att jag lyckades med det ikväll för nu jäklar kör de igång igen tydligen!
Äntligen hemma, Desperate, Greys, Robinson!! =) De programmen ska ja lyckas få in i veckan. Herregud, 4 program hur svårt kan det va?

Inte ens Vakna ser jag på längre på morran, nej för jag lyssnar på radio. Rix Fm. Förut hade jag bara ett rum, då va TV:n min bästa vän. Nu käkar ja knappt framför TV:n. Fast de e ju inge negativt egentligen. Inte nåt är negativt egentligen.
Ingen ångest som hänger över en. Urgött.

Ne ja fattar inte vart tiden tar vägen, kommer hem, idag kl 18..käkade nåt snabbt, ut å sprang, lagade mat, duschade, åt mat å nu sitter ja här.
Ne jag har inte ens tid å sitta här.

Så tack å hej nu e de Desperate!

/K*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar