fredag 1 oktober 2010

Musse Hasselvall e snygg, men för kort

Å jag e glad!
Är inte ni? De e ju frääääda ;)
Å min första arbetsvecka e avklarad!
Och jag trivs! Mkt å ta in å mkt att lära men jag älskar att lära mej nya saker så de e bara att suga åt sej å memorera! Trevliga å snälla arbetskamrater och en överlag trevlig arbetsmiljö! Shit va vuxet de lät då? Men jag är väl vuxen nu. Eller?

25 mins bilfärd till å från jobbet och de e nästan så de inte ens tar emot liiiitegrann när klockan ringer 05.45 varje morron. Ja kan nästan säga redan nu att jag inte längtar tebaks te studentlivet ett dugg! Men de kommer väl tillfälle för de me hehe.
Tänkte bara ge er en liten update så...

Fick mej en oväntad surprise när ja kom te lgh i tisdags å öppnade ett av köksskåpen, EN DISKMASKIN! What? Jaha, de hade han inte sagt nåt om eller ens visat oss när vi va där å kolla haha! Aja...tack för den.
Förövrigt så e det en tvåa på 60 kvm och + ett stort kök!!!! Eller iaf vad jag är van vid å tusan va gött de e =) Sen e spisen aningen gammal å lite livsfarlig men allt kan man inte få!
Så min hemadress e numer Mölndal å de e faktiskt lite gött att slippa "mitt i GBG känslan" ändå...tror ja iaf, har ju inte testat men de skulle nog bli farligt dyrt :P
Ca 15 min spårvagn å ja e där! Kanon. Här finns det skog, ett naturreservat å elljusspår alldeles bakom och det verkar va ett lugnt å bra område.

Imorn kommer det efterlängtade flyttlasset hemifrån så då ska ja försöka få lite ordning på stället, kul! Men tusan va grejer man vill/behöver köpa då...å helst NU, på en gång = dyrt :S

Ser redan fram emot inflyttningsfesten, tusan va kul! En "riktig" inflyttningsfest =) Men innan dess får de allt bli lite ombonat här!

Annars då?
  • Jo, jag letar efter en höstjacka, eller ja har eg inte kollat så mkt än men den behövs!
  • Jag har insett att man klarar sig väldigt bra utan TV
  • Jag tror att Bandit Rock kan va den bästa radiokanalen, musikmässigt
  • Att Rihannas nya singel e grym (hoppas "gamla" Rihannas musik kommer tebaks å att kommande album, Loud, e bättre än föregående)
  • Jag saknar mina vänner från back home!!!
  • OCH jag har anmält mig till Göteborgsvarvet 2011! Shit på den men fan, det ska gå! Mål ska man ha å utmaningar att ta sig an är sjukt triggande!
Har ju förresten glömt att visa min pärla!
(Ja, jag e nöjd och löjligt rädd om den)

Trevlig helg på er!
Nu ska ja lägga mej i min tältsäng för sista ggn å läsa om Kjell.

/K*

1 kommentar:

  1. Åh kul med updt! gött med 60kvm o ny bil lyxigt:) tar det 25min med bilen då eller? För mig tar det 25med vagnen till sahlgrenska o kanske 10med bil. Kört istan ännu? jag har gjort det tre gånger livrädd för vagnarna men annars flyter det ju på extremt bra:)
    Lycka till med allt nu, grymma nyheter detta!

    SvaraRadera