söndag 21 november 2010

Lilla ego

Ena dan tänker ja, ja lägger ner bloggen nu. For real. Men sen tänker ja, äsch, den kan va kvar...ja kanske känner för å skriva nåt nån gång. Men just nu känns de bara tidskrävande...meeen ja ger ett försök till.

I helgen har ja tatt de extremt lugnt faktiskt, hängt med vänner, målat min lägenhet, min gungstol, tränat, fönstershoppat....å de e då fan att de ska va så svårt å hitta nåt bra att ha på sej i partyväg. Ingenting hittade jag. Aja. Ja e glad att ja börjar få ordning i lägenheten iaf. Kul! Så mkt som man vill köpa bara å just nu står ja inför ett svårt beslut gällande soffbord...men ja har iaf hittat potentiella förslag =) Ett sak i taget.
Det är i princip planerat någonting för alla nästkommande helger å de e ju kul:
-Hembesök å Scenario-show samt fira far.
-Julbord med jobbet + Inflyttningsfest -äääntligen!
-Besök av familj + shopping+ julbak+Liseberg
-Johnossi?
-JUL
-NYÅR

Sen är det 2011. Shit.
Gällande nyår så har ja noll koll på vad som sker men de ger sej. Man kanske skulle dra till Paris? Eller London? Eller Barcelona? Äsch...de är inte så viktigt.


Ja är iaf väldigt glad å nöjd över att jag flyttat hit. Till bästa Göteborg. Börja om på riktigt. Inga minnen som lever kvar. Förutom de bra då =)
Jag trivs kanon med stad, jobb, lgh å att ha en del av mina vänner nära! Jag mår bra. Ja kommer ihåg ett inlägg jag skrev i somras, när ja va sjukt deppig å inte hade en aning om vad som väntade mej runt hörnet..minns ni? "inget jobb, ingen pojkvän, inget boende osv...."
Tänk va fort saker kan ändras. Positiva som negativa. Å jag hoppas att de dröjer länge tills de negativa drabbar mej igen, jag har fått tillräckligt av de.
Nu är det bara Jag, jag, jag och jag. Typ så känns de iaf å de e rätt gött att få vara ego för ett tag.
Jag kan ta de.


"Musik är det mest kraftfulla du kan syssla med. Om du inte är en jäkltigt bra talare, som typ Barack Obama."
- Ebbot, Soundtrack of our lives

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar