tisdag 14 december 2010

Last Update

Efter många om å men så har jag bestämt mig att, för gott, lägga ner bloggen.
Jag hinner inte skriva längre å lusten finns inte där riktigt. Tråkigt kanske men de får bli så.
MEN tack till er som troget läst, å är ni nyfikna på vad som händer mej så e de bara å ring!! Eller nåt =) Det uppskattas!

Som läget är just nu så fortsätter jag att bokstavligt talat leva livet! Jag är lycklig igen, trots att de ibland kan kännas som att en viktig del saknas...men allt går om man vill!
Singelliv är inte fy skam ändå ;) Ja, så länge de inte pågår för all framtid vill säga haha!
Jag trivs som fisken i vattnet på jobbet å har funnit nya underbara vänner! Att bo i bästa staden Göteborg är något som känns som pricken över i, här vill jag stanna!
Jag tränar i vanlig ordning på fritiden, å spec. laddar ja för GBG-varvet i maj. Uuuh!! Men de e kul med utmaningar! =) Grejar i lyan när ja hinner med och som så sakta börjar ta form, känns kanon! Umgås med vänner, klubbar, går på konserter å gör det som faller mig in!
Så just nu är det bara jag å jag ska komma långt!


Take care folks å tack!!

PUSS

2 kommentarer:

  1. kommer sakna ditt bloggande o få delta i dina galna upptåg, men tur att ja kan få en uppdatering då o då när vi ses! o de hoppas ja är snart, förmodligen på juldan ;)
    Puss på dig katie!

    SvaraRadera