fredag 9 april 2010

Jag är kär!

..i dig Solen! Om du visste va du e omtyckt =)
Lina, du hade rätt!
För idag har ja vart glad! Troligen just för att de har vart sol.
Första glassen vid Uni:s glasvägg har avnjutits till skön musik =) å jag har tatt en timmes go promenad med U2 i öronen å kände nästan för att sjunga högt haha!
Kände de blev lite fel igår..eller eg. va ska ja be om ursäkt för, men ja mena inget ont om er. Glad att ni läser ni som gör de, å ja ber inte om ert medlidande även om ja tycker jävligt synd om mej sj just nu. Ja hade en dålig dag. Jo tänker ni, nu vänder de snabbt här, å japp de gör det. Nu för tiden kan ja inte veta hur dagen ska bli....ena dagen e åt helvete å andra betydligt bättre.
Jag är sjukt glad att ja har er mina vänner! <3
Tro inget annat!

Nu är även balkongmöblerna avtorkade, fönstren putsade å balkongdörren står öppen å släpper in go vårluft!! Welcome!!
Håkan Hellström gör mej sällskap å får mej längta till varma sommardagar å kvällar med underbara människor! Känns som de kommer bli en bra sommar...trots allt.
Snart kommer Sandra å då ska vi fixa ihop nåt gött käk tills ikväll ;)
Å imorn e de fest! Jo, de går ingen nöd på mej egentligen.
Ha en bra helg!
/K*

4 kommentarer:

  1. Jag visste väl de:) skönt.. och nästa vecka ska solen lysa hela veckan lång, iaf här i dachlann!;D

    Ha en riktigt härlig helg, och du - be ALDRIG om ursäkt för hur du mår. Det är din ensak och man får må piss ibland och vara förbannad på hela världen!
    PUSS!

    SvaraRadera
  2. Jag vill också vara tillsammans med er och käka glass i solskenet! Fast när jag är med er så så spelar det egentligen ingen roll vad vi gör, jag trivs alltid. Sitter här i min ensamhet och längtar tills ni kommer hit och hälsar på!

    Kanske skulle flytta till Karlstad ändå...

    Love you <3

    SvaraRadera
  3. Min söta Sanna <3 Snart kommer vi!

    SvaraRadera
  4. Min söta sanna <3 snart kommer vi!

    SvaraRadera