torsdag 8 april 2010

klen

Som en jävla pissmyra e jag.
Å jag hatar de.
Jag önskar så att ja va starkare..men nej...ja e väl bättre på nåt annat.

Vet inte ens hälften av vilka ni e som läser de här, är tydligen ca 10 pers mer än för några månader sen när de är som mest inne. Kul!
Eller är det mer för att ja e singel så de e intressant igen? Kul å läsa mina deppiga inlägg? Ja vette fan, håll er hemliga om ni vill...ja hade kunnat skriva dagbok om ja vill va hemlig så that´s it. Nu vet ni ju hur ja känner iaf...hur mår ni?


Nej ja e inte bitter....bara helt enkelt olyckligt kär.

Tips; bli inte det.

4 kommentarer:

  1. Jag läser din blogg gumman och det har jag gjort länge;) pusspuss Linda

    SvaraRadera
  2. Jag med vettu Katta, har gjort länge :)
    Puss Emilie.

    SvaraRadera
  3. Kanske kan vårsolen muntra upp dig lite gumman!

    Vi ses snart hoppas jag...

    P&K, Lina

    SvaraRadera
  4. ja läser...o har gjort sen några år tillbaka..
    usch olycklig kärlek. vet precis vad du pratar om.. Det kommer bli bra, jag lovar!
    Du kommer känna dig grym den dagen :)
    Skönt att våren och sommaren är på ingång..lite lättare då..
    har f.ö lagt upp en lghfilm på bloggen..
    KRAM

    SvaraRadera