söndag 9 maj 2010

Eclipse

Hittade en ny trailer till Eclipse: här!
Jag ser faktiskt väldigt mycket fram emot filmen!
Verkar som att de "varma" och "kalla" jobbar ihop...eller fattar jag lite fel?
Om man skulle sätta fart så man hann läsa ut boken innan filmen kommer för en gångs skull...e bara på New Moon än...har tappat läsintresset just nu.

Idag sov ja till kl 11(?). DET händer typ aldrig men de e ju kasst väder ute å jag har inga planer för dagen så what the heck! =) De va behövligt. Kunde de inte vart sol då en dag som denna så man kunde sola lite...nejnej.
Slog på TV:n å såg att Summerland började precis då, en bra serie tycker ja, som slutade sändas alltför fort. Ja, lite löjlig ibland kanske men den är lättsam å härlig att se på.

Jo, några planer har jag. Jag ska ta en promenad, laga mat och tvätta. That´s it.
Kanske ta ett Kyle XY race? Köpte ju de 3 första säsongerna i Kina...eller så läser jag. Låter som en givande dag va? ;)

Ha en fin söndag!

/K*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar