söndag 9 maj 2010

"Tidsfördriv att dö för"

Som en dag som denna kan ja lätt fördriva tiden me lite bloggläsande (och jobbsök såklart).
Tänkte därför tipsa om några jag gillar:

Inredningsbloggar:
Ellmania - fina bilder å kul inspiration, lättsam å enkel
Emmas designblogg - sjukt snygga bilder där man får se mkt av hela rumsinredningar å ta del av design från hela världen

Kändisblogg:
Claudia Galli - för hon e så söt å förmedlar dagen med öppenhet!

Killbloggar:
Per Lernström - för att det är kul att läsa en killblogg om mode, träning m.m.
Andreas Wijk - redan tipsat om den men han har så sjukt snygg klädstil å sjunger som den gud

Matblogg:
Linneás skafferi - följt av och till ett år nu typ, och man blir minst sagt inspirerad av de fina fotona till att baka å laga mat! Hon skriver alltid upp recepten och hur man gör.


Ja nu tror ni jag är bloggnörd nr 1...å ja de är ja! Haha...men vanligtvis läser jag mina vänners bloggar dagligen å dessa när ja inte har nåt bättre för mig =) Det är kul, ett bra tidsfördriv å en bra inspirationskälla!
Men när kommer de stora bloggarna? Typ Kate Hudson, Rihanna, Katherine Heigl? DE hade jag velat läsa. Då kanske vissa papparazzis å media skulle hållt sej borta lite mer...

/K*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar