tisdag 11 maj 2010

Så fel man kan ha

Igår sprang ja samma runda igen. Alltså milen-rundan.
När ja kom hem kollade ja på klockan: 56 min. Ehhh...DET kan inte stämma!
Mitt mål är att klara stadsloppet under 60 min å de kan ja inte ha klarat av så snabbt.
Så nej, ja gick in på datorn å mätte rundan igen, mer exakt och kom då fram till att de var 9 km istället.
Så nej, ja har inte sprungit milen. Än.
Men, ja vet ju att ja klarar det å jag SKA komma under 60 min.

Kanske kommer testa den i helgen? Hittade en runda i mellerud...får se får se. Men enligt våra kära vädergudar kommer de ju REGNA mest hela helgen. Skit säger ja...ja som ville sola å grilla. :(
Ja lovar då kommer den där värmen å solen som de pratas om att komma te veckan när man måste sitta som mest framför datorn å CAD:a. Kul.

Aja...man kan inte få allt. Obviously.

Shit, ja har nog ätit en negerboll för mkt nu....å ja längtar till helgen!

/K*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar