måndag 25 oktober 2010

CASH

Tjohoooo!

Jag är så löjligt glad över att äntligen ha fått min allra första "riktiga" lön! :D
De får man väl va?


Å de va som uppgjort att jag skulle fira på nåt sätt så jag har slått till på en jacka jag spanat in ett tag + en riktig storhandling på ICA Maxi! =) Kändes för en gångs skull väldigt befriande å bara plocka i princip det jag kände att jag behövde!

Samtidigt under dagen har jag fått en helt ny toalett. Japp. Min pajade i fredags om ja inte nämnde de sist, lite masigt, men nu e de löst också! Grym hyresvärd för en gångs skull.
Å igår fick ja å Sanna vara med om en helt fantastisk smakupplevelse i form av Chokladmässa!
Som ja senare kompenserade med ett grymt kul å jobbigt Cirkelfys-pass, vilket idag har resulterat i träningsvärk typ överallt.
Jag är nöjd.

Haregött!


/K*

1 kommentar:

  1. U va gôtt!!! Bränn pengarna å börja spara nästa gång du får lön;)

    Hörs.
    Kram

    SvaraRadera