fredag 22 oktober 2010

Juleskum

Blev glatt överraskad när ja såg påsen framför mej på ICA Maxi förut: Jaaa!
Hoppas bara inte ja hinner tröttna på dom innan jul! Ne, ingen risk. =)

Å snön har vart här på en snabbvisit ja...de har väl inte undgått nån. Men shit, ja måste fixa mina vinterdäck nästa helg! :S

på nåt löjligt sätt blir man (jag) så töntigt glad över den första snön, å just denna gång kom de så fint dalande också utanför jobbet...vi trodde först de va massa sågspån från fabriken men icke. Visst, de kommer bli ett helvete också men ja e nog inte så anti vårt vinterlandskap ändå.
En tur te fjällen med slalomskidorna vore guld värt!

Igår kom min kära mor hit med min gungstol , så när jag väl får lite tid över så ska ja fixa iordning den! Plus att jag fick köpt en "helkroppsspegel". Äntligen!!! Lite ego men fan va gött å kunna se hela mej. De har ja inte gjort på 3 år.



Ne ni, imorn ska ja dra te Borås å på söndag blire chokladmässa!! =)
Trevlig helg på er!

/K*


PS. Missa inte Håkan kl 21 för guds skull! DS.

1 kommentar:

  1. Hej bästa Katta :D .. Jag tycker vi skulle kunna styra en liten GBG-helg nu innan jul. Med lite (mycket) shopping, jul på liseberg och utgång nånstans!? Vad säger du om det? Jag kan starta en liten fin tråd på Facebook om det så är det lättare för alla att samordna :) .. Ha en mysig söndag, pussokram! // Anna

    SvaraRadera