tisdag 19 oktober 2010

Fri dag

Tjallå!

Idag höll jag bokstavligen talat på att somna sittandes på jobbet i eftermiddags.
shiet va trött ja va! Att gå å lägga sej kl 07 (!) på "lördagsnatten" var inte så optimalt kände jag.
MEN helgen vart helt grym faktiskt så de va de värt! =) Underbara vänner som gör vardagen lite roligare å bättre!

Så, idag har ja dissat allt va träning heter, trots att jag lovade mej sj igår att springa idag...(lite ångest, jodå) men ja har iaf fått gjort lite matlådor som ja typ inte hinner med annars.
Ja fattar fortfarande inte att man kan få så lite tid över. Men idag va ja faktiskt hemma kl 18 så de va gött å bara göra de jag behövde göra. Även om träning ofta går före mkt annat för min del...

Hade fastighetsskötaren här imorse dessutom, så nu blir de ordning på grejerna! Sicken snäll kille, när jag kom hem var det som behövde fixas fixat å han hade lämnat en lapp på bordet haha! En ny toastol ska ja få framöver (nej det är inte jag som gjort sönder den) å bannemej, ja fick måla om! =) Kanske kan ja få en ny spis med?! Hmm...eller inte.

Ja e så uppe i alla mina tankar å ideér att ja typ glömt bort att jag faktiskt skulle behöva lite kläder. Hittade faktiskt en mkt fin jacka i lördags..så kanske de blir den iaf! Sen skulle lite partykläder sitta fint med...men just nu känns de inte lika roligt. Antar att de kan jämföras med att känslan när man har barn? Haha.


Jag har iaf flera små projekt att förverkliga inom den närmsta tiden!

Fixa klart gungstolen
Måla om sovrumsväggen
Plantera ljung i mina balkongkrukor
Sy gardiner och kuddar, vilka ja inte har köpt nåt tyg till än..
Skaffa belysning!!!
Plus lite till...


/K*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar